V prvom rade začínate budovať povedomie o Vašej firme alebo značke. Tým, že príspevky publikujete pravidelne, nadobúdate dojem dôveryhodnosti. Na Vašich sociálnych sieťach je neustále pohyb, ktorý je potrebné udržiavať.
Pôsobíte ako seriózna firma, ktorá nielenže prináša svojim klientom pridanú hodnotu vo forme príspevkov, ale aj s klientmi prostredníctvom príspevkov nepriamo komunikuje.
Dávate klientom možnosť vyjadriť sa a podporiť Vás v komentároch. Zisťujete, čo sa Vašej klientele páči a čo nie. Pokiaľ máte dostatok fanúšikov, príspevky Vám dokážu veľmi výrazne pomôcť predávať čokoľvek. Pokiaľ ešte základňu fanúšikov vybudovanú nemáte, každý príspevok je možné spropagovať pomocou platenej reklamy a získať tak želaný výsledok.
Obsah na sociálnych sieťach je dôležitý hlavne pre efektívne budovanie Vašej značky. Obsah toho, čo publikujete smerom k ľuďom, nie je nepodstatný. Príspevky by mali byť k téme, stručné a prehľadné.
Nemal by v nich chýbať odkaz na Váš web, prípadne landing page. Ak si dáte záležať na kvalite grafiky a obrázkov či celkovom dizajne, verte, že sa Vám to vráti.
Ľudia radi sledujú zaujímavý a pútavý obsah a ešte radšej sa k nemu aj vyjadrujú. Nemajte strach z nežiaducich reakcií. Tie má skutočne každý. Samozrejme, je nutné snažiť sa takéto reakcie minimalizovať. Pokiaľ Vám ide o skutočne dlhodobý a kvalitný vzťah s Vašimi zákazníkmi, nezabúdajte s nimi pravidelne komunikovať príspevkami a dennými príbehmi. Nemusí to byť všetko iba o predaji. Pokiaľ postnete niečo aj mimo, vníma sa to ako pridaná hodnota. Vaši zákazníci tak nebudú mať pocit neustáleho nútenia do kúpy, ale budú vedieť, že sa u Vás vedia aj zabaviť alebo sa niečo nové naučiť. Záujem o kúpu by mal prísť spontánne.
Veríme, že sme Vám pomohli trochu sa zorientovať vo svete obsahu na sociálnych sieťach. Správa sociálnych sietí je v dnešnom online svete to prvé, na čo by ste pri marketingu mali myslieť!